søndag den 10. juni 2012

Og det løse

Forhåbentlig er der skoleårets sidste arbejd-igennem weekend, der nu lakker mod enden. Bunkerne på arbejdsbordet er ordnet og mangler bare lige den sidste ekspedition, før jeg kan begynde at vende blikket mod planlægningen af det næste år.

Det er på krea-fronten mest blevet til tøm-kurven weekend, og det er lykkedes helt godt, når jeg skal sige det selv. Der er godt nok stadig meget garn i kurven, men ingen halvfærdige projekter.

Halsen på ponchoen er lavet om - den er skyllet op, og jeg er klar til at kaste den over hovedet - grin eller ej.

Stjernetrøjen er blevet klippet op og har fået kanter. Den skal bare lige have de helt rigtige knapper, før den kan bo på mig..

Jeg er nu sådan lettere desperat over ikke at have et strikketøj, der kalder og tripper lidt rundt om mig selv og pines af mine abstinens-lignende symptomer:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar