søndag den 17. juni 2012

Fordøjelse af oplevelser

Det blev til 2 workshops under Grib garnet. Magic Loop torsdag morgen, hvor Lene fra Lillestrik forsøgte at lære os ikke bare at strikke med loops men også at strikke 2 ærmer eller strømper på en gang, strikke et sjal rundt på rundpind. Det var tungen lige i munden og dyb koncentration. Frustrations-grænsen blev momentant berørt for nogle af os - men vi gik derfra med godt humør og sikre på, at vi var blevet en teknik rigere.

Fredag morgen greb vi tråd og nål og kastede os ud i broderi på strik sammen med Karen Marie Dehn. Vi kom halsede ind af døren for sent, fordi arrangementet var flyttet i sidste øjeblik - og gik glip af præsentation og instruktion. Vi var lidt fortabte i starten, men kom stærkt igen - og har fået mange ideer, nye færdigheder og mod på at kaste os over broderi - personligt er jeg en anelse i tvivl om det er foreneligt med mit lidt utålmodige væsen - jeg synes, det er lidt omstændeligt og en lang proces - men jeg æælsker de resultater, der kan komme ud af anstrengelserne.

En workshop skal ofte fordøjes. Det er svært lige, når man går derfra at sige, om det var fantastisk eller middelmådigt - det er som om det lige skal synke ind, og der skal tygges lidt på oplevelsen - her et par dage efte mærker jeg, at jeg har fået meget godt med fra de to gange undervisning:-) se selv med her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar