onsdag den 24. november 2010

Juleri i det små

Det er fryd og gammen, når kasserne hentes frem. Der jubles ved genkendelse af kære venner, der har været fundet frem år efter år, og som fortæller hver deres historie om tidligere års julerier.

Igen i år har vi skiftet matrikelnummer og ingen af tingene har fået en "fast plads" endnu. Det er et større puslespil at få huset til at emme af jul og hygge. Vi er mange piger med faste meninger om pænt, passende og rigtig jul.

Eftermiddagen i dag er brugt på at finde kalendergaver. Jeg har nu 16 stk til hver af pigerne - og det synes jeg er helt godt gået.

3 kommentarer:

  1. Fortsat god fornøjelse med julepyntningen:))

    SvarSlet
  2. 16 stk, ja det er godt gået på en eftermiddag. Du har da været effektiv. Glæder mig til at se jeres pynteri.
    Knus

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det hyggeligt, jeg tror også snart, at jeg skal have min lille julekasse op fra kælderen :-)

    SvarSlet