tirsdag den 30. november 2010

Alt det gode

Det er rigtig nok - alt det gode kommer til en, hvis bare man er tålmodig nok. I dag bragte posten mig ihvertefald den skønneste store kasse fyldt med lækkert garn fra Garnudsalg


Skønne farver og lækre garner. Især den grå har jeg aet mange gange i dag. Nu har jeg aftenen til at vælge, hvilke modeller der skal på pindene og hvor jeg skal starte og slutte. Det er da en hel god afslutning på en tirsdag, hvor jeg har klippet klistret med en flok ivrige teenagere, men hvor jeg også har hængt lidt i bremsen og været feberramt.

I aften bliver god og i morgen vågner jeg med frisk energi - basta.

Ups glemte lige at sige at med i pakken var en hel flok af Liselottes skønne julekort, som tidligere har været brugt til julehilsner. Måske jeg alligevel skal skrive julekort i år ?

1 kommentar:

  1. Den stakkels, hårdt prøvede Postmand Per har haft travlt i dag. Jeg var også så heldig at modtage godter fra Weller og frue. Fantastisk lækkert garn! Nu overvejer jeg noget med STRIBER (tihi)
    Håber du er feberfri, når den nye dag melder sin ankomst. Det samme håber jeg for mig selv. Alle taler om kulde, men jeg har det godt nok varmt mellem kuldeturene, som feberen underholder med.

    SvarSlet