mandag den 25. oktober 2010

Så er det alvor

Efterårsferien er slut, og nu er det for alvor efterår. Haven bugner af blade og æbler, der burde rives sammen - og der vel også noget med at en have skal gøres vinterklar ? Selvom jeg som ny haveejer er lidt i tvivl om hvad det indebærer...... Vækkeuret ringede urimelig tidligt i morges, og det var som om det var blevet markant meget mørkere. Det er en hel anden fornemmelse at stå op og forlade hjemmet i mørke.

Julemandens Værksted står stadig lidt åbent - vi er ikke helt færdige med alle finesserne og fintænkningen - men så er der til et par eftermiddage, hvor det kan føles lidt som ferie. Hverdagen presser sig på med al dens "hør og bør" - men erfaringen siger, at efter et par dage nyder jeg igen hverdagen og længes mindre efter feriedagenes frihed. Jeg holder af hverdagen.

Selvom striberne ikke er helt færdige - har jeg opdaget et nyt projekt, som bare må på pindene og faktisk allerede skulle have været det i går. Det er det seneste skud på den Geilske-strikkepind - Den er drønflot og samtidig er jeg fascineret over, at den kan vendes på 2 måder. Det er en "must-have"
Billedet lånt hos Geilsk
God dag til dig

1 kommentar:

  1. Den vest må jeg også eje på et tidspunkt. Den er bare så flot.

    SvarSlet