søndag den 3. oktober 2010

Resultat-orienteret

Det er ikke megen aktivitet, der har været at spore her i weekenden. Jeg har været at finde i min gyngestol med strikkekurven indenfor rækkevidde. Der er blevet taget et hav af pinde og hæftet en million-milliard ender.


Det skrider fremad med min trøje - men det er tålmodighedsarbejde, fordi der skal skiftes farve for HVER pind. Mellemste-tøsen er blevet inspireret og har taget et par pinde på sit strikketøj.... hun mister dog hurtigere tålmodigheden. Jeg har slet ikke tid til at sidde her - flere pinde skal tages :-)

2 kommentarer:

  1. det ser lækkert ud, men du må da strikkehæfte eller splejse enderne sammen, ellers bliver det jo mere arbejde med endehæftning end strikning.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Det er rigtig Frida, at der er rigtig rigtig mange ender... strikkehæfter i den ene side - det halverer enderne - men der er stadig mange. Det med at splejse enderne sammen har jeg aldrig rigtig fået fat på....Tilgengæld tror jeg, jeg kommer til at bo i trøjen og glæder mig meget til at få den færdig...

    SvarSlet