onsdag den 27. oktober 2010

Jov jov

eller yo yo - jeg har ihvertefald købt start-grej til at starte egen yo yo produktion. Lidt stof og et par dimser, der skulle kunne give pynt til både det ene og det andet. Store-tøsen har dog fluks beslaglagt begge dele og er gået i gang med en produktion - til noget hun ikke helt ved hvad skal være...

Jeg har trukket mig og venter spændt på at se, hvad hun finder på. Jeg blander mig udenom - for alle mine idéer har det med at tage toppen af hendes kreativitet. I stedet griber jeg hæklenålen og hækler lidt aber.

Det er en bestillingsopgave for Nissen, som vi venter med stor spænding - Især mindste-tøsen gør sig en del bekymringer om, hvorvidt han nu finder brevet på det gamle loft, der fortæller, hvor vi er flyttet hen..... Hun er 6 år - hvornår er det man opdager det med nissen og julemanden ikke holder stik ?

2 kommentarer:

  1. Ha, glem det - mine piger på 25 og 29 år tror da stadig fuldt og fast på nissen - og er allerede begyndt at fable om, hvornå han flytter ind på loftet!:-)
    Så det går sikkert aldrig over!
    De er vildt seje de aber - måske skulle jeg også lige prøve dem af?
    Hyg Jer med alle syslerne - knus fra Marianne

    SvarSlet
  2. Hm... det er lidt lange udsigter, du der giver mig - 72 gaver til pakkekalender de næste X antal år - jeg tør slet ikke begynde at regne på, hvor mange det bliver til..... Godt jeg hygger mig med det BIG TIME - God weekend til dig :-(

    SvarSlet