mandag den 11. oktober 2010

Fiduser og lynstrik

Okay - så fik jeg bare så meget nok af striber. De ærmer, jeg lige troede, jeg kunne trylle af pindene - er stadig kun lige startet - og jeg orker bare ikke fortsætte lige nu - samtidig kender jeg også mig selv godt nok til at vide, at det ikke skal have lov til at hvile for længe. Konsekvensen kan nemlig meget vel blive endnu et ufærdigt projekt i kurven, hvis jeg ikke "smeder, mens jernet er varmt". Projekter skal leves ud og helst i en vældig fart for ikke at blive væltet af pinden af andre mere presserende projekter. Jeg erkender blankt, at jeg er en bedre "starter" end "afslutter"


I går greb jeg rester og pindene og tryllede en skumfidus hat frem til stor jubel for mellemste-tøsen, som lige netop manglede sådan en hat - og som ikke har haft den af hovedet siden. Derefter gik starten til et mini-kongerige-halstørklæde i samme grå, som kurven bugnede med. Det kunne se ud til at jeg er kommet ind i en grå stime efter alle striberne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar