fredag den 29. oktober 2010

Fæle tøser

Igen i år blev jeg overrasket over Halloween. Det er ikke en højtid, der på nogen måde er indprintet på lystavlen - og jeg er aldrig på forkant - Udklædning til diverse Halloween fester både her og der bliver altid en gang improviseren på må og få.

I år er tøserne trippet afsted som edderkop og vampyr. Man kan gøre meget med sort øjenskygge og en børste, der filter håret godt sammen :-) Storetøsen skal være en klovn - de er døduhyggelige, mener hun.



Jeg har det sådan lidt blandet med de her "nye" traditioner og højtider. Det lyder måske lidt "gammel-nok" agtigt - men et eller andet stritter i mig både mht Halloween og Valentine's Day - En anelse for amerikansk og commercielt til min smag - men samtidig forstår jeg børnenes fascination af gyset og ser deres glæde ved at skulle udklædt til fest.

Jeg skal nok lege med - også selvom jeg stritter lidt - nu skal jeg bare have det indkodet - så det ikke altid bliver i sidste øjeblik.

Glemte jeg at sige - at Mors Dag - synes jeg forøvrigt er en fantastisk opfindelse - der er der intet der stritter :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar