søndag den 17. oktober 2010

One down

Efterårsferien første projekt er røget af pindene - En halvt mini-kongerige i grå til julegave-kassen. Det er både strikket og blokket ud. Resultatet er fint - jeg er vild med det tørklæde i alle dets former og udgaver.


Nu er det så tilbage til striberne. Jeg har flere aftaler med mig selv i den forbindelse. Aftaler der indimellem bliver genforhandlet og ændret. I første omgang gik aftalen på, at trøjen skulle være færdig, FØR jeg tog hul på noget andet - jeg tror nok, den nye aftale lyder på, at når det ENE ærme er færdig, må jeg godt starte noget andet op - bare jeg husker at vende tilbage til det andet ærme....

Om lidt vender pigerne hjem og lur mig om der så ikke bliver trukket godt i mig - så vi kan få gang i Julemandens Værksted igen. Jeg glæder mig - og er kun lidt forpustet. Det kan være noget af en mundfuld og kræver sin kvinde at udfordre og hjælpe 3 piger i alderen 6-12 år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar