mandag den 11. oktober 2010

Positiv overraskelse

Tit falder jeg for fristelsen og lader et magasin eller et ugeblad falde ned i kurven - og selvom jeg elsker det frikvarter, det giver at sætte sig med et nyt blad og nyde billeder, idéer og indtryk - får jeg også ofte med visse blade fornemmelsen af, at det ikke helt var pengene værd.

I dag faldt Hendes Verden ned i kurven - med den lille strikkebog med efterårets strik. Jeg var forberedt på måske at blive skuffet - MEN denne gang var den lille bog fyldt med gode modeller og lækre trøjer, hvor der var op til flere - måske endda 3-4 trøjer, jeg kunne have lyst til at gå i gang med straks.....hvis det ikke var for de forbandede striber :-)

Den her model er den første, der kommer på pindene - lige om lidt - en af dagene - Det er en perfekt efterårs-hundelufte-og-støven-rundt-i-haven trøje...... Den skal være - gæt selv - grå....

1 kommentar:

  1. Åh... Er lige kommet hjem fra mine forældre, hvor mutti også havde været på bladkøb.. Gæt hvilken trøje jeg sad og sukkede over;) Lige præcis denne - men faktisk flere og strikke-mor fik at vide at hun da godt kunne gå på pension nu og bare strikke lækre trøjer til mig mig mig..:o)
    KH Anne

    SvarSlet