torsdag den 21. oktober 2010

Bærestykke og nål

Den grå trøje tager form. Den er lidt anderledes at strikke - først selve trøjen, ærmerne og derefter strikkes bærestykket på tværs. Hele molevitten skal så sys sammen til sidst.


Jeg er i gang med bærestykket og glæder mig til at få det syet på trøjen. Jeg har været forholdsvis gode venner med pladegarnet, som efter jeg fik det rullet op på forhånd, har artet sig.....

Det er altid spændende om det bliver en trøje, der bliver slidt af en eller om den kommer til at agere isolering i skabet. Min gamle "Forbryder-trøje" er ved at være slidt af, og jeg krydser fingre for at trøjen på pindene kan være en god afløser, så Sarah Lund kan sendes til de evige garnmarker....

3 kommentarer:

  1. Wau....,hvor er den flot ;-)
    Glem nu ikke striberne, det giver sådan et godt humør på en gråvejrsdag ;-D

    Fortsat god feriekreahygge

    Jytte

    SvarSlet
  2. Ha ha Jytte - ja, ja jeg skal nok - havde ellers lige givet mig selv udsættelse til i morgen :-)

    SvarSlet
  3. Hold da nu helt op, som du har fart på, Mie!
    Det tegner rigtigt rigtigt godt det du viser her.
    Glæder mig til at se den færdig...

    SvarSlet