fredag den 17. september 2010

Vagtværn

Da jeg forlod matriklen i morges - var det velordnet og med rene flader - da jeg kom hjem, så det ud som om huset var ramt af en orkan, og jeg måtte på det nærmeste sparke mig vej gennem entréen. En hurtig afhøring af pigerne afslørede, at det ihvertefald ikke var nogen af dem, der var ansvarlige - og de anede ikke, hvor tingene var kommet fra. De var tæt på at tilslutte sig teorien om, at tingene var dumpet ned fra himlen.... Nu overvejer jeg vagtværn og en udvidet forsikring, der dækker mod naturkatastrofer indendørs.


Et eller andet sted i bevidstheden ringer en klokke og jeg ser mig selv stå som min egen mor og himle over alt rodet. Jeg begynder at tro, jeg er ramt af ond-ond karma - og at alt det rod, der blev ryddet op efter mig i min barndom nu rammer mig lige fluks i nakken. Der er ikke så meget andet at gøre end at smøge ærmerne op og få det skovlet væk, inden jeg lige om lidt får invasion fra Øst - en invasion jeg virkelig glæder mig til

Ingen kommentarer:

Send en kommentar