tirsdag den 14. september 2010

Hvor kom den fra?

Et smut omkring byen - bare for at snuse og tjekke et par ting ud, kan være farlig. Jeg har længe manglet en jakke til overgangen mellem tynd trøje og varm vintervams - jeg har manglet den de sidste par år for at være mere præcis.


Og så lige pludselig og uden forvarsel hang den der - lige foran mig. Den nærmeste kastede sig på ryggen af mig og insisterede på at komme med hjem. Det kunne jeg ikke stå for og jeg er nu den lykkelig ejer af en lækker overgangjakke - sort med de fineste sprælske detaljer.

3 kommentarer:

  1. Hej Mie.
    Har lige fundet dig her i blogland. Hold da op hvor er du kreativ.Jeg glæder mig til at følge din blog og blive inspireret af din kreativitet.
    Tillykke med din nye jakke.
    Mona

    SvarSlet
  2. Til lykke med din nye jakke, den skal nok komme i brug her i efteråret:))

    SvarSlet
  3. Dejligt at være blevet fundet Mona.... Dejligt at kunne både give og blive inspireret her i blogverden
    Min jakke bliver så fantastisk her til efterår og igen til foråret :-)

    SvarSlet