søndag den 12. september 2010

Ny ynglings

Fettichist - jeg ved det godt - men min svaghed for tasker er overvældende og til tider belastende for budgettet. Et par timer i Fields og jeg var hele to tasker rigere. En lille handy-taske til det mest nødvendige, som allerede er blevet brugt rundt i Staden - den anden en større model, der bliver fantastisk vidunderlig til strikketøj og andre løsdele, der skal fragtes anstændigt rundt.

De andre på turen fik et billigt grin over mit vægelsind - og samtidig handlekraft, da jeg ikke var i stand til at vælge mellem de to tasker og endte med at købe dem begge. Måske du selv kan finde dit eget vidunder her : Dreamsshoppen

3 kommentarer:

  1. Ak, ja hvad gør man når man ikke kan vælge? Køber dem begge, selvfølgelig. Kan lige forestille mig, hvordan de andre har moret sig. Rigtig god fornøjelse med taskerne:)) God uge til dig:))

    SvarSlet
  2. Men hvad gør det at vi andre morer os, når det er sådan et par gode tasker..;) Jeg er jo om nogen endnu mere vægelsindet..
    Jeg er stadig misundelig - og drømmer om den store...
    Ses tilbage på pinden i morgen..
    KH Anne

    SvarSlet
  3. Dejlige tasker :-) Det varmer så godt med gode tasker.... Jeg har den største lyst til at promenere dem både her og der..... kan man gå til taske-promenade - Ny sportsgren måske ? Klar til pinden igen i morgen - bare ærgerligt jeg ikke købte en ny skoletaske.....

    SvarSlet