tirsdag den 28. september 2010

Børn og barnlige sjæle

Kender du det her sted ? Morehousefarm

Jeg har lige genopdaget det og smiler over de mange sjove og finurlige strikkerier. Mine tøser er vilde med gravhunde halstørklædet - måske fordi vi selv har et kræ af den slags. Selv synes jeg at både mus og alligator er et hit - eller hvad med æblehatten med orm i :-)

Herlighederne kan købes som kits, i bogform med flere opskrifter samlet eller opskrifterne på flere af modellerne kan købes i PDF format til download..... Jeg tror nok, der skal en bestilling afsted :-)

1 kommentar:

  1. Ja, det er nogle virkelig skønne modeller, dem der! Jeg har lyst til at strikke næsten alt. :o)
    Jeg vil nok ikke bare købe én opskrift, dertil synes jeg faktisk, de er lige dyre nok, men en bog kunne jeg godt overveje.

    SvarSlet