torsdag den 30. september 2010

Guffeluf

Jeg har været på besøg hos en af mine absolut ynglings-pushere Markno - Det er næsten lige i baghaven, og der er så mange fristelser, at der altid er overhængende risiko for overforbrug, når man træder ind i Alladins hule. Jeg skulle egentlig bare lige forbi i dag og endte alligevel med at slæbe en hel kasse garn med derfra.


Det var denne trøje fra Gepard, der fristede mig over evne. Farverne er fantastiske og det var et rent trip at pakke kassen ud og opdage de mange nuancer og ae garnet mange mange gange. Det er nu lagt i kurven, hvor jeg går omkring det og glæder mig til at få det på pindene, når roen falder på huset. Godt det er weekend lige om lidt. Gæt hvad jeg skal ?

Hvis du kigger forbi Markno på nettet - skulle du tjekke bogudsalget ud - der er flere gode titler, som nærmest bliver kastet i nakken på dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar