torsdag den 2. september 2010

Proces og tålmod

Det kræver sin kvinde - og sin mand - at flytte, at istandsætte og at komme på plads. De store linjer blev hurtigt og med god hjælp trukket allerede den første uge - Det gik stærkt, var præget af høj aktivitet og effektivitet. Vi er nu nået over i små-tings afdelingen og har konstateret, at Rom ikke blev bygget..... De der småtterier, som ikke ser ud af meget, men som alligevel er afgørende for at være flyttet rigtig ind og have indtaget huset. Detaljer som lys over spisebordet, knage i gangen, planter og lys på de rigtige steder osv. osv. Det skrider sikkert frem med en god indsats efter endt arbejdsdag - hver dag.


I dag har jeg tilladt mig et åndehul i anledning af, at solen skinner, og jeg trænger. Jeg har fundet mig en krog og sat mig med alle nødvendighederne omkring mig. Jeg har været på havevandring og fundet et hav af modne bær og frugter. Jeg slapper af og nyder det. Vi får det godt her - det kan jeg mærke helt ind i sjælen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar