fredag den 3. september 2010

København garn-tjek

Lige om lidt og meget tidligt mandag morgen sætter jeg mig på toget sammen med 35 unge mennesker og sætter kursen mod hovedstaden. Vi skal tilbringe 4 dage i København med at opleve, suge til os og være sammen. Jeg glæder mig oprigtigt - også selvom det bliver hårdt arbejde at have et øje på hver finger og samtidig have fingeren på pulsen.


Har brugt lidt tid på at finde listige steder, jeg kan besøge - Listige steder der byder på fibre af forskellig art - og lur mig om jeg ikke har en kollega, der gerne gør mig følgeskab. Det hele handler om timing - om at få pacificeret de to mandlige kollegaer et godt sted sammen med de mange elever og så lige så stille liste af. "Hvor der er vilje, er der vej" - Vi finder vejen.

Jeg drømmer indtil nu om Isager, Sommerfuglen, Uldstedet og måske hvis vi virkelig er skrappe Garniture på Frederiksberg. Andre steder vi bare må forbi ?

3 kommentarer:

  1. Jeg kan anbefale Bette-Design i Klosterstræde, hende Lisbeth er bare så söd og venlig, det er en fornöjelse at besöge hende.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Rigtig god tur til staden. Jeg drager ligeledes mod storbyen klokken meget midt om natten onsdag, MEN - må "desværre" undlade fiberjagt, da Den sorte Diamant beslaglægger mig med konferencen "Status på læsning". Jeg håber du finder nogle fyrige fibre ;-)

    SvarSlet
  3. Det lyder som nogle dejlige dage.
    Hvis I kommer på Gl. Kongevej udad mod Frederiksberg så finder I Wilferts garnforretning i nr. 102 -Det er også en dejlig forretning.
    Du kan få et indtryk på deres hjemmeside.
    God fornøjelse
    Lone

    SvarSlet