søndag den 26. september 2010

Stille søndag

Vi har fået bund i bunkerne - og bruger nu søndagen præcis som den skal bruges, når den er bedst - til at flyde og følge pludselige indskydelser - som den idé, der opstod her til morgen om at få lidt godt til madpakkerne.

Jeg er ikke den store bager - Jeg finder ingen nydelse ved processen og synes ofte ikke at produktet er anstrengelserne værd. Men pigerne nyder det - de vil gerne være en del af det, de hjælper og deltager det bedste de kan - og sætter stor pris på de færdige ting.

Tante H plejer at være sød til at fylde fryser med godt hjemmebag - men sidst kom hun med Amos tre kogebøger istedet for brød... måske en skjult hentydning ? De er nu taget i brug, og der er frembragt både pizzasnegle og kanelsnegle.


Jeg er dog ikke i tvivl om, at hvis det her for alvor skal komme under huden på mig - kræves der udstyr - jeg mangler helt klart en knaldende rød Kitchen Aid og et par hævekurve til at lave godt rustikt brød med god krumme :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar