søndag den 4. maj 2008

Vidunderlige søndag

Det har været endnu en dejlig dag med høj sol og gode timer i haven med en masse tid til at gøre lige det, der er faldet os ind. I dag har skrivebordet og arbejdsværelset dog også krævet mig et par timer - Det var tungt at finde derind, men når først næsen er i sagerne, bliver jeg alligevel grebet af det og nyder både processen og det færdige resultat. Jeg er nu næsten klar til at sende mine elever til eksamen i fransk.

Søndag aften er min og min alene. Jeg sidder i stuen med lys i vinduerne og har grebet hæklenålen og sjalet fra Hendes Verden. http://www.hendesverden.dk/handarbejde/haklet-torklade/. Garnet er Kaunis regnbue fra kurven. Det er stadig lidt gult - men jeg glæder mig til at se de blålige, røde og lilla farver. Mønsteret er lige til at gå til og memoreres hurtigt.




Den lille vest til niecen er blevet for lille - og har fået en midlertidig plads i strikkekurven. Der er stadig et par uger til, jeg skal se hende - så jeg tager lige en omvej, inden jeg piller op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar