torsdag den 1. maj 2008

C'est la vie

Jeg er bare igang med en af de allerbedste dage. Vi var egentlig sådan lidt landet i sofaen - uden de helt store planer for dagen - da jeg kom i tanke om, at der i skuret stod en ubrugt hængekøje, som jeg for mere end 10 år siden købte på et marked i Paris, fordi jeg bare vidste, at jeg i mit fremtidige liv skulle have en sådan. Den har aldrig været i brug.



Manden min rejste sig lettere modstræbende fra sit hjørne - velvidende at mine idéer har det med at tage om sig. Vi har nu været hele vejen rundt i haven i et desperat forsøg på at finde et velegnet sted - haven har bare ikke to træer i umiddelbar nærhed - Løsningen er blevet lidt Storm P agtig med nogle lange snore og en enkelt træstub, der skulle graves op.






Havemøblerne har fået en ordentlig omgang med trærens og skal have olie. Græsslåmaskinen knurrer og der dufter af sommer. Pigerne småskændes lidt om, hvis tur det er til at slænge sig i hængekøjen. Livet leves og jeg smiler helt ind i hjertet.

2 kommentarer:

  1. Aj hvor ser det hyggeligt ud. Sådan en vil jeg også have. Hvor henne i haven hænger den, det kan jeg ikke lige gennemskue?
    Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Det har også været en rigtig hyggelig dag - og jeg glæder mig allerede til i morgen. Den hænger mellem lejehuset og legestativet. I morgen henter jeg en bænk - og måske en dækstol til terassen - den sommer kan bare komme an - kan den.
    Knus

    SvarSlet