fredag den 16. maj 2008

Forsømt

Bloggen bliver lidt forsømt i disse dage, hvor jeg løber stærkt og aldrig når sofaen eller den rolige stund til eftertanke. Nu er det fredag og hjemmearbejdsdag. Listen er lang - men jeg forsøger at tage den i et lidt lavere gear. Kroppen reagerer, og jeg vågnede her til morgen med en værkende hals og en næse, der var så stoppet at den ikke kan bruges til at trække vejret med. Signalerne dulmes med piller, så dagens program kan gennemføres - men jeg skal og må også finde tid til bare at være.

Weekenden lurer lige om hjørnet - Det er en af den gode slags, hvor vi får besøg af vores ynglingsfamilie. Huset bliver fyldt med liv, børn og gode historier, der skal deles. Samtidig er det også gæster af den slags, der bare træder ind og er en del af det eksisterende liv. Jeg glæder mig

1 kommentar:

  1. Vi glæder os til at komme på besøg alle mand.
    Vi skal strikke til langt ud på natten og hygge med cola og frugt. Smagen af slank smager så godt lige for tiden.
    Vi ses.
    Knus Heidi

    SvarSlet