mandag den 5. maj 2008

Lang mandag


Måske er jeg næsten færdig med dagens arbejde. Der er ihvertefald ikke mere energi at bruge - så selvom skrivebordet endnu ikke er ryddet, og jeg stadig lige burde og kunne.... så lukker jeg ned nu. Mange opgaver presser sig på, og jeg mister ind imellem overblikket og mærker en gnist af stress. Jeg forsøger at passe på mig selv - men nyder ikke følelsen af ikke helt at slå til - ikke at have energi nok og ikke at kunne overskue de næste 2 måneder.

Det er blevet til et par firkanter i bussen på vej frem og tilbage i dag. Det er vigtigt at holde fast i strikkepindene og hæklenålen i den næste tid. Det er min buffer. Det er med pind og nål i hånd, at jeg stresser af og lader op. Det tømmer hovedet - så nu griber jeg i kurven, inden jeg dejser om inden længe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar