tirsdag den 20. maj 2008

Op til overfladen

Stille men sikkert nærmer jeg mig overfladen igen. Fra min plads i sofaen og fra under dynen er det i dag lykkedes mig at få gjort Liselotte-trøjen færdig igen. Den er skyllet op og ligger og venter på den endelige dom. Hvis den ikke passer denne gang - ryger den ud af vinduet til fuglene.



Min store tøs strikker fødselsdagsgave til lillesøster. De fineste lyserøde håndledsvarmer. Hun er hurtigt blevet selvkørende - og kan grine af det mærkelige fænomen, at hun starter med 25 masker og pludselig er der 28. Strikketøjet kommer med i seng. Så kan hun lige tage et par pinde. Kunsten bliver nu at finde på flere projekter, som hun kan se nytten af og magte at strikke. Gode idéer modtages med kyshånd.


I morgen drager jeg igen ud i hverdagen. Håber der er akkumuleret energi nok til at stå strabadserne igennem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar