søndag den 25. maj 2008

Plasticrædsel

Stritten er blevet fejret. Det er først på torsdag, at hun runder - men festlighederne er allerede starter og varer et godt stykke tid ind i juni. Ønskelisten er lang som et ondt år - og der er godt nok mange af ønskerne - jeg rent ud sagt, vil betegne som "skrammel" Jeg har i mange år kæmpet for at holde diverse plastic-rædsler ude fra matriklen - men har nu åbnet en lille lem og ladet en lyserød enhjørning ind i stuerne. Den er helt forfærdelig - kan nyse og pudse næse, man kan høre dens hjerte slå, og den tror, den har feber - siger den..... Stor jubel og tøsen har slæbt dyret efter sig hele dagen.

Nu er jeg havnet i sofaen - mens jeg overvejer om, jeg egentlig burde læse lidt eksamensstof - eller om jeg bare skal give strikkepindene en ordentlig tur. Det er fornuftens kamp mod lysten - hvem mon vinder ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar