lørdag den 24. maj 2008

Kongelig dag

Sikke en fest, jeg har haft i dag hjemme i sofaen. Jeg har fulgt de royale hele dagen samtidig med, at strikkepindene er blevet flittigt svunget. Fantastiske rober, glade og rørende øjeblikke og gode historier.
Jeg er håbløs royalist. Vores TV gik i stykker for et par dage siden - og jeg har måttet følge den kongelige dag på bare 14 tommer. For at kompensere for det har manden-min installeret 2 X 14 tommer, hvilket åbnede nye muligheder for at se med på både DR og TV2. Kongeligt.


Gitzen har jaget med mig - hver gang jeg har holdt en pause, var hun over mig - om trøjen snart var færdig og om jeg ikke skulle strikke..... Den er nu færdig og det samme er bryllupsudsendelsen på TV. Jeg er klar til at træde ud af prinsessedrømmen og vende tilbage til virkeligheden med aftensmad, vasketøj og gulvvask.

1 kommentar:

  1. Du godeste - hvor tjekket!!!
    2 kanaler på samme tid!:-)
    Hvorfor tænkte jeg dog ikke på det?
    Og det er altså skønt så meget, man kan få strikket i løbet af sådan en 11 timers seance. Her blev det til endnu en taske!!:-)
    God søndag til hele familien.
    Knus fra Marianne

    SvarSlet