søndag den 10. august 2014

Opladning til noget stort

Jeg lader op og lægger an til noget stort. Lige om lidt og om bare et par dage rykker et par veninder ind over flere dage for at hjælpe mig med at knække koden til at sy jersey-kjoler. Jeg har så småt været i gang - men vil lære mere og kunne mere. Jeg har tilmeldt mig kursus i oktober - men med min sædvanlige tålmodighed, er det som om oktober er langt ude i en fjern fremtid.



Stoffet er vist nok i hus - så mangler en hel række detaljer som elastisk piping, folde-elastik, dobbeltnål og andre smarte ord og sager, som jeg ikke helt ved, hvad dækker over. Måling og optegning af mønster. Det er fagre nye verden og nye erkendelseserobringer, der ligger lige der og venter - og jeg glæder mig.

4 kommentarer:

  1. Uh hvor spændende. Glæder mig til at se mere:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig så meget til at vise mere - i morgen går det løs :-)

      Slet
  2. Hvor fedt.
    Min symaskine står så uvirksom hen....., det skal ikke vare længe!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig, og det bliver fedt. Al den fritid skal bruges så godt ved maskinerne og med pindene :-)))

      Slet