søndag den 24. august 2014

På dupperne

Der pakkes taske, der laves udregning på antal meter garn pr. dag - og jeg lader op og gør klar til at gøre København usikker med en flok gode kollegaer og rundt regnet 70 unge mennesker. Det er lejrskole-tid, og jeg glæder mig og synes næsten, det er snyd at kalde det arbejde.



Fire dage med fuld drøn på både dag og nat - med unge mennesker på godt og ondt, helt tæt og helt under huden. Det er en fantastisk måde at arbejde på - ude af den sædvanlige ramme og med helt andre muligheder for at opleve, erobre og erkende. På fredag er jeg træt, træt, træt - men jeg tror og satser på, at det bliver på den der gode varme måde.

Watch out Copenhagen - here we come :-)

2 kommentarer:

  1. God tur. Ja, du er nok træt, når du lander hjemme på fredag. Men så er det jo WEEKEND :)

    SvarSlet
  2. Håber I har haft en fantastisk tur til Staden vejret har da i alt fald været i top - god weekend når den rammer KH Anette

    SvarSlet