søndag den 17. august 2014

Have-trængsler

Det overrasker mig stadig - selvom jeg snart har oplevet det mange gange. At når mundfulden bliver for stor, når mine evner og kræfter ikke rækker, så træder gode mennesker til og hjælper mig videre og hjælper mig til at klare og til at magte.



I denne weekend har det summet af liv og arbejdende folk. Min lange lange hæk er blevet trimmet, der er blevet ordnet bede, fejet fliser, klippet ned og ordnet og rumsteret. Jeg er så dybt dybt taknemlig for den slags små mirakler og for at have den slags mennesker i mit liv.

8 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt de findes.
    Tror nu heller ikke de går forgæves hvis de mangler hjælp af dig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt med hjælp - men jeg kan faktisk også godt lide at hjælpe og gøre en forskel :-)

      Slet
  2. Det er bare så dejligt at læse :-D Vi er begyndt at invitere min svigermor og hendes mand på havearbejdsdag, med god frokost, leg med børnene, og vores have bliver ordnet, så vi igen kan nyde den. Det er vist win-win for alle :-)
    God søndag aften
    Kh
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det lyder som en rigtig god ordning Mette :-) Knus

      Slet
  3. Det er dejligt for dig, - men mon ikke også dine hjælpere nyder det og hygger sig? Det gætter jeg på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så dejligt Eva - og jeg håber, de hyggede sig og måske kommer igen :-)

      Slet
  4. Skønt at du kan trække på netværket - det er guld værd KH Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Netværk er vidunderligt :-) knus

      Slet