tirsdag den 10. juni 2014

Under pinsesolen

Lidt strik blev det til i pinsen - selvom det så langt fra havde førsteprioritet og måtte vige pladsen for andre opgaver. Et Vertices Unite fra Westknits i den lille udgave løb af pindene efter jeg havde haft store diskussioner med mig selv omkring farvevalg - og ændrede mening flere gange undervejs. Hurra for en restekasse med næsten alle regnbuens farver til og lidt mere.



Sjalet er sjovt at strikke. En af de opskrifter, hvor man skal nære sig for at læse den fra ende til anden, for så kan man begynde at tvivle på egne evner - men løse udfordringerne efterhånden som de opstår - fordi løsningen ofte der ligger lige for.

Jeg skal klart lave flere af slagsen og giver mig måske også i kast med det store - en af dagene og lige om lidt.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det da flot. Du må bestemt lave et af de store.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det godt ud - det tror jeg da jeg vil vove mig at kaste mig ud i og dine sommernederdele er awesome :-) KH Anette

    SvarSlet