fredag den 27. juni 2014

For opadgående

Formkurven skulle gerne taget et par kvantespring op, efter jeg er begyndt at piske rundt på stier og veje med tungen hængende langt ud af halsen. Løberiet holder ved - og jeg har slået pjalterne sammen med et par andre ny-løbere.


Vi bor langt fra hinanden og kan derfor ikke i bogstavelig forstand løbe sammen - I stedet har vi lavet en løbeklub - hvor vi pisker hinanden afsted, registrerer vores sølle resultater og griner sammen af den elendige form - men med sikker forvisning om, at vi er på vej, og at det kommer til at gå bedre.

Det er så hemmeligt, at jeg intet kan fortælle om det - men jeg kan sige, at der både er en Mumitrold, en humlebi og en Turbo-trunte i klubben. Overvejer nu seriøst om jeg er nødt til at tage løbesko med på ferie. Og der er virkelig virkelig tale om en kovending og nye takter herfra :-)

12 kommentarer:

  1. Du skal da have løbeskoene med, så du kan løbe nogen kilometer ind....(se kommentar til indlægget nedenunder).

    SvarSlet
    Svar
    1. "Over-locker...over-locker...." griner lidt med ordspillet i at den lokker mig til at løbe :-)

      Slet
  2. Tager hatten af :) Sejt gået. Jeg skal nok heppe med

    SvarSlet
    Svar
    1. Det får jeg vist brug for - men nu er startskuddet gået :-) Håber det bliver nemmere i takt med at formen forbedres....;-)

      Slet
  3. Godt gået ;)
    De skal da med, så du kan se naturen fra en anden vinkel

    SvarSlet
    Svar
    1. De er kommet på pakkelisten - men GARN skal der være plads til.... benhård prioritering :-)

      Slet
  4. Det er bae så god en ide med sådan en løbeklub ..
    hep hep :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det funker for mig - at blive presset lidt og stå til ansvar overfor andre end mig selv - godt du hepper - det har jeg brug for :-)

      Slet
  5. Sådan Mie,jeg forsøger også ihærdigt at få gang i at kunne løbe 5 km,indtil videre efter laaaaang tid kan jeg løbe 2

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil bare så gerne - men er ikke altid villig til at give det den opmærksomhed og indsats, der skal til..... løber du efter et program - altså jeg synes jo, det er voldsomt sejt at kunne løbe 2 km :-) Knus

      Slet
  6. Løbesko med på ferie, selvfølgelig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Især fordi det ville være så ærgerligt, at indsatsen indtil nu skulle gøres om igen, når jeg kommer hjem Silje :-) Så de sniger sig nok med - og så må jeg holde mig selv i nakken på også at få dem på og i brug :-)

      Slet