onsdag den 25. juni 2014

Solskins-gul

Min gule periode er åbenbart ikke ovre endnu. Jeg flasher stadig på alt, der er gult - og gult og gråt gør mig næsten svimmel. I min strikkekrise, hvor intet jeg sætter på pinde, synes at lykkes - har jeg kastet mig over et hurtigt lille hækleprojekt i - surprise surprise - gult og gråt. En lille halsklud er det blevet til.



Allerede i morgen tidlig sætter jeg sejl øst-over med symaskine og stoffer - og skal give den gas ved maskinerne sammen med et par søde kollega-veninder, inden dagens møder starter over middag. Måske jeg får flikket en kjole sammen - i grå med enkelte gule detaljer. Kan godt frygte den dag, hvor min gule periode slutter - for det betyder en voldsom reducering i klædeskabet :-)

4 kommentarer:

  1. Gråt og gult er lækkert.
    Det lyder ret ferie-agtigt med symaskine på en torsdag.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Det føles også ferie-agtigt - vi er så tæt på Eva, at man næsten kan smage friheden :-) God ferie til dig lige om straks :-)

      Slet
  2. Det ser også så godt ud.
    Kunne sagtens smitte ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Smitte af den kreative slags er den allerbedste smitte :-)

      Slet