søndag den 22. juni 2014

Runner's High

Strikketøjet funker ikke lige nu - jeg finder ikke energien - og er nu begyndt på et forsøg på at skabe mere energi ved at bruge energi. Jeg har kastet mig over endnu et forsøg på at løbe. Et hæsblæsende ræs efter at nå dertil, hvor det føles rart og godt. Lige nu føles det mest af alt hæsligt og slet ikke som om, jeg gør noget godt for mig selv - men flere siger det kommer - hvis man holder ved. Så lige nu holder jeg fast, mens jeg gisper efter vejret.


Byen er fantastisk at løbe i - der er så mange smukke steder, og det kan være svært at holde kadencen - både pga formen - men også fordi der er så smukt, at jeg lige må stoppe op og tage ind. Med min sædvanlige lettere akademiske tilgang til et sådant projekt - har jeg lavet sindrige løbeplaner, som er skrevet ind i min bog. God planlægning er det halve arbejde - eller noget....

6 kommentarer:

  1. Det er sejt gået!

    Jeg håber, du finder energien! Du har helt ret i, at man får energi ved at bruge energi, hvor mærkeligt det end lyder :-D Vejret er lige nu som skabt til løbeture.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber så meget at kunne holde fast og hænge i - vil gerne løbe - men mister tit pusten og gejsten :-)

      Slet
  2. Respekt - jeg hepper på dig KH Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det får jeg nok brug for Anette :-) Dejligt at have dig i mit heppekor :-)

      Slet
  3. Kender det,her kæmpes også for at komme godt igang med at løbe,jeg har valgt at følge et løbeprogram 0-5km på 10 uger,jeg kan godt lide at der er nogen som har valgt hvad jeg skal løbe den dag,så følger jeg bare det og gør hvad der står,især når der står jeg skal gå LOL

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske er det også det løbeprogram jeg har fundet - skal bare passe på ikke at kigge for langt frem - for så mister jeg pusten på forhånd :-) Hep på dig og mig :-)

      Slet