søndag den 27. november 2011

Oven vande

Snuden er lige ved at være oven vande. Jeg har knoklet mig gennem weekenden både arbejdsmæssigt og i visse områder af huset, der ellers var udlagt som katastrofeområde. Lige nu har jeg, inden næste punkt på listen, mindst en time til rådighed - En time til at holde weekend, sådan for alvor uden tanke for noget som helst andet end lige det, der falder mig ind og lige det, jeg har mest lyst til


Den skal bruges godt - min time. Jeg vakler lidt mellem hvilken strikkekurv, jeg skal vælge. Lige ud af landevejen tørklædet med de mange striber, den hæklede cardigan, som også kører pr. automatik og uden de store krumspring eller om jeg skal give mig i kast med min ny hæklebog og fremtrylle et dyr eller to. Det er store og svære beslutninger. Jeg kunne også læne mig tilbage med det nye Kreativ Strik med fare for at finde nye projekter, jeg bare må lave. Luksus-problemer fra en kant :-)

1 kommentar:

  1. jeg er meget nysgerrig på den hæklede cardigan, hvad er det for en model du har gang i? og som altid bliver jeg næsten træt af at læse hvor travlt du har, pas nu på dig selv.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet