fredag den 11. november 2011

Koko i mørke

Koko fra Design Club er nu færdigstrikket, monteret og nu også fotograferet. Jeg opgav at tage et billede i dagslys, da det er som om, det ikke rigtig lykkes for mig at være på egen matrikel, mens der stadig er naturligt lys. Jeg har endnu ikke fundet en fidus til billeder i mørke. Kunstigt lys og blitz giver nogle unaturlige og grimme billeder - mens mørket giver - ja mørke billeder, der ikke viser en dyt. Hvad gør I andre ?


Trøjen skal jeg lige trippe lidt omkring, tror jeg. Det er som om den måske er lige til den store side - selvom jeg endte med at strikke den i medium - og jeg er ellers normalt ikke en medium-pige. Halsen og halsåbningen lidt for stor - og sådan er der flere aber-dabei'er - men nogle gange skal mit strik lige "vinde" mig - også efter det er kommet af pindene - så den endelig dom falder først lidt senere.

Nu vil jeg drage ud i fredagen, som byder på flere spændende aktiviteter - Må din blive god og fyld af lys og oplevelser

3 kommentarer:

  1. Koko er ellers ret lækker, synes jeg.
    Jeg er generelt ikke ret god til at få de rigtige farver på mine fotos, heller ikke i dagstid, som jeg ellers har masser af, da jeg arbejder i skift

    SvarSlet
  2. Jeg er ikke så god til det med billeder, så det vil jeg ikke kommentere, men strikkeproduktet ser flot ud. Jeg vil gerne se den i hel udgave - mon det er muligt?

    SvarSlet
  3. Jeg svinger Koko på ryggen en af dagene og ser om, jeg kan finde en fotograf, der er villig til at tage et billede af en sådan "kvalitet", at det kan vises på bloggen :-)

    SvarSlet