mandag den 21. november 2011

Bil-strik

Det meste af et sjal var resultatet af en køretur Kbh-retur. Jeg er ikke vanvittig god til bil-strik, fordi jeg bliver lullet i søvn af de monotone lyde og bevægelser. Søvnen overmander mig som regel, inden vi har passeret byskiltet - med mindre jeg sidder ved rattet - og der er det heller ikke mange pinde, der bliver taget.


Den nye uge er skudt i gang med et stramt stramt program med meget lidt egen-tid og meget lidt sofa-tid. Denne uge kræver et stramt greb i nakken, selvdisciplin og fremdrift. Der er meget, der skal gøres, inden weekenden banker på - og ugen efter ser ligeså streng ud.

Jeg får brug for min kollegas ord om, at det er muligt at spise en elefant - man skal bare tage den bid for bid. Bon appetit - siger jeg bare og sætter tænderne i elefanten :-)

2 kommentarer:

  1. Det kan jo blive nødvendigt at æde sig gennem en elefant i ny og næ - og det kræver sin kvinde!
    Held og lykke med at slide dig igennem til sofaen og strikketøjet igen engang.

    SvarSlet
  2. Forhåbentlig bliver du aldrig lullet i søvn, når du selv sidder bag rattet
    Pas nu på dig selv

    SvarSlet