fredag den 4. november 2011

Rundtosset

Svære svære beslutninger blev taget i dag hos garnpusheren. En rundkørsel fra Geilsk må på pindene, nu hvor jeg, måske tror jeg, har fattet mønsteret. Garnet skal være tweed - og farverne er så vidunderlige og fantastiske, at det virkelig kræver sin kvinde at vælge KUN 2 farver.

Jeg endte med petroleumsfarvet og en lilla. Spændende at få det på pindene og se, hvordan de spiller sammen. Men først skal det sidste ærme på Koko have min opmærksomhed.

I dag er store tøse-dag. Vi starter med at handle ind sammen - der skal købes gode sager for enhver smag. Vi skal lave mad sammen, hygge os og flyde ud i sofaen. Alle piger i huset har ryddet kalenderen for at kunne give den fuld knald med det bare ingenting. Se det er en god start på weekend og en fed fredagsplan.

3 kommentarer:

  1. Lækkert lækkert lækkert garn!!!! Glæder mig til at se de tor farver trylle sammen :)

    SvarSlet
  2. My words exactly - lækkert garn.... glæder mig til at få det til at trylle sammen :-) Nu skal jeg lige have knækket koden 100% på opskriften :-) Glæder mig til at vise dig det :-)

    SvarSlet
  3. Ja, helt vidunderlige farver.

    Glæder mig til at se din Koko. Den har jeg luret på længe :-)

    SvarSlet