torsdag den 3. november 2011

Forsømte stakke

Et skema, der giver et puste- og frirum her torsdag formiddag er lige ved at have fået ben at gå på, fordi jeg pludselig blev grebet af et meget forsømt projekt. Jeg har opskrifter, gamle blade med idéer i og løs-blade system i stakkevis. I stakkevis i kælderen, i kasser under sengen og spredt rundt i diverse strikkekurve.


Kunne det ikke være fantastisk at have det samlet et sted. I mapper med overblik og faneblade. Det sidste har jeg givet køb på og har sat succes-kriterierne lidt lavere. Jeg sortere og sætter i mapper. Jeg troede, jeg ville komme et godt stykke med et stort ringbind - men er nu gået tør for både mappe-plads og plastlommer - og jeg er kun lige startet i kælderen.

Tilgengæld har jeg opdaget fantastiske finurligheder, jeg havde glemt alt om. Jeg har været på lynrejse ned af memory-lane ved at gense opskrifter på tøsernes ynglingstrøjer fra de var små. Det er et hyggeligt projekt - og nu har jeg da bare slet ikke tid til at tage på arbejde......

2 kommentarer:

  1. Jeg kender det alt for godt..... engang imellem MÅ man tage sig sammen til at få sorteret de mange udriv som gemmes. Hvor er det rart når man er færdig og bunkerne sidder i mapper :))

    SvarSlet
  2. Det er en helt fantastisk følelse - og jeg er lige omkring og tjekke lidt i mapperne dagligt. Det giver en god mavefornemmelse... og lyst til at strikke nogle af de glemte projekter :-)

    SvarSlet