onsdag den 16. november 2011

Krea-hygge

I dag har slået gårsdagen med flere længder allerede - og bliver kun bedre. En super-strikketøs træder lige om lidt ind i af min dør med poser og projekter, der skal hjælpes videre, præsenteres og efterses. Jeg har tilgengæld fundet alle mine strikkebøger, opskrifter og andre ideer frem - og så skal vi fylde spisebordet med gode sager og snakke til vi segner. Ah se det er en god midt-uge-aften.


At bestræbelserne på at finde alle mine strikkebøger også betød at jeg fik ryddet op i de mange strikkekurve er ren side-gevinst. Jeg har nu overblik over garn og projekter - og klar til at nye idéer melder sig på banen

1 kommentar:

  1. Det er en megaskøn situation, du er i. Måske giver du et referat af de beslutninger om lækre projekter, der sikkert bliver taget i løbet af aftenen?
    God fornøjelse.

    SvarSlet