mandag den 8. februar 2010

Store huller

Pind 20 og et par timer på sofaen, og jeg sidder nu med et kæmpe sjal med store huller og lange frynser. Mønsteret er nemt, sjalet godt modtaget af pigerne, der små-skændes om, hvem der skal kaste det om skulderen i sofaen - men der er ingen planer om flere af slagsen. Så store pinde er simpelthen for anstrengende at strikke med.

Opskriften på Mini-kongerige fra Markno er nu fremskaffet efter at være blevet forlist i flytterod - og jeg glæder mig til at gå ned på en anstændig pindestørrelse og lade pindene knitre til en god gang snak og hygge i sofaen.

Vi kommer langsomt til os selv. En god eftermiddagslur, lidt pencillin og en rigtig hyggedag giver et godt skud energi. I morgen vover jeg mig ud i den virkelige verden igen - til en kort dag - men alligevel

1 kommentar:

  1. det ser flot ud, men jeg er helt enig, de store pinde er bare for meget til skuldre og arme.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet