tirsdag den 9. februar 2010

Små projekter

En ultra kort dag - og hurra for det. Energiniveauet er stadig frustrerende lavt. Jeg er landet på min sofa og kan ikke rigtig komme herfra, selvom jeg synes, der er flere ting, jeg lige burde, kunne og skulle. Det får være - jeg accepterer eller forsøger at acceptere, at kroppen kræver mere tid i laderen - og at jeg ikke er 100% endnu.

Til gengæld har jeg fået sat gang i en masse små-projekter. Fastelavn nærmer sig - og selvom jeg synes, jeg var så smart, så smart - da jeg betalte mig fra kostumerne, manglede der alligevel et par sorte bi-sutsko. De er nu løbet af pindene og klar til at blive valket. En større eftersøgning på latex-flasken til at gøre dem skridsikker går ind lige om lidt, når jeg orker.

Endnu et fint tørklæde i lace-mønsteret og i en gang Noro fra gemmerne er sat på pinde. Som supplement et par brune håndledsvarmere - måske til en af mine kære, der har fået en brun jakke, der mangler tilbehør. Nu må vi se, hvor længe jeg kan holde gejsten på små-projekter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar