fredag den 5. februar 2010

Det kan godt være....

Programmet for weekenden er halvstramt - og det var slet overhovedet og på ingen måde planen, at jeg skulle blive ramt af feber, ondt i halsen og hovedpine. Jeg har nu ligget i "laderen" det meste af dagen - og håber, at det så var det - og at jeg nu er klar til at tage fat.

Det kan godt være, der er meget vi skal - men vi skal edder-brodere-mig også nå bare at være - sidde i hver vores ende af sofaen med tæppe over benene, strikketøj på pindene, strikkebøger til at studere fremtidige projekter og talebåndet godt smurt. Det er jo nogle af mine ynglingspersoner, der lægger vejen forbi mig her i weekenden, og det skal udnyttes, nydes og være med til at fylde mine batterier og forhåbentlig også deres.

God weekend til dig, der læser med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar