torsdag den 25. februar 2010

So much to do...

so little time. Kun været i gang en uge efter ferien - og allerede føles det som om, jeg halser efter. Bunkerne hober sig op på skrivebordet trods en gæv kamp for at holde bund i opgaverne. Weekendens program er alt for stramt med alt for meget at tage hånd om.

Jeg skal nok komme igennem - jeg får prioriteret i opgaverne efterhånden, som jeg tager fat på dem. Det er mest på forskud, at jeg bliver forpustet og ikke helt kan finde ud af, hvilken ende jeg skal starte med at trække i - og hvilken ende jeg har mest lyst til at trække i.

Hørte om et tv-eksperiment, hvor man kunne nøjes med 3½ times søvn under betingelse af 3 powernaps i løbet af dagen. Det var måske netop den model, der kan skaffe mig de manglende timer i døgnet ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar