fredag den 12. februar 2010

F E R I E

Hold da op - så kom den, nu er den her, og den er stadig helt ny og ubrugt. Huset har fået en overhaling, der er blomster i alle vaserne - og der er indkøb grej til hygge og kreative sysler til alle. Vi trænger rigtig meget til denne ferie. Trænger til at være sammen, sove længe, lave lige det, der falder os ind og til bare at være.


Jeg skal svinge strikkepindene, så de gløder. Pigerne skal male billeder til de tomme vægge. Vi skal lave perler og trække på snor. Vi skal drikke kakao og spise boller. Vi skal....... ja vi skal.

2 kommentarer:

  1. ej, det lyder rigtig dejligt. og du må virkelig trænge, jeg bliver helt svedig når jeg læser med her hos dig, sikke en fart du har på det meste af tiden!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Ja, jeg trænger Frida - men selvom jeg løber stærkt indimellem er jeg også god til at trække stikket helt ud og få fuld ladning på batteriet.
    Mon det også bliver til et par fridage hos dig ? Det gør godt hos os alle :-)
    Kærligst

    SvarSlet