fredag den 19. februar 2010

Skumfidus med salt og peber

Så er irritationen rystet af mig. Lageret gennemgået endnu en gang, og på bunden af en af de utallige kurve dukkede et lille nøgle gråt i den rigtige nuance. Nu håber jeg den holder hjem - og sommerfuglen kan beholde deres garn og deres girokort. Glæder mig afsindigt til at få den gjort færdig og se om Salt og peber passer, om den klæder og om, den er hot eller not.


I min panik over ikke at kunne gøre den færdig er jeg kommet til at love mindste-tøsen en Skumfidus hat til skoven på mandag. Det betyder, at den skal på pindene, selvom det er et forholdsvis hurtigt projekt. Det er en rigtig sød hat, og på et tidspunkt vover jeg mig nok ud i en voksen model til mig selv. Måske er det lige præcis den hat, der klæder mit ellers ikke hatte-egnede hoved ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar