fredag den 15. marts 2013

What a week

Forstår bare slet ikke, at det er blevet fredag - og kan samtidig godt mærke på energiniveauet, at det er så meget fredag - og at jeg trænger til weekend. Ugen er fløjet afsted med masser af gode timer på skolen, hvor 100 elever har arbejdet under overskriften "Fucking Flink".

Det har været fantastisk, vidunderligt og magisk, at se så mange unge mennesker lægge sig i selen for at dele ud, sprede smil og glæde og gøre godt for andre uden at forvente noget tilgæld.


Der er blevet dekoreret træer med pompom, sat hatte på anhængertræk, hængt smileys op, balloner, skilte emd gode ord. De andre elever er blevet modtaget om morgen med en ren fest af godt humør. Der er bagt kage og boller, der er blevet spillet bold og leget med de små klasser. De har delt bolscher ud i busserne, åbnet døre på banegården, spillet kort med de ældre på plejehjemmet, pakket poser i supermarkedet....

Opfindsomheden har været enorm og imponerende. Jeg er stolt, tilfreds og fuld af fortrøstning for fremtiden, som skal erobres af disse unge - og så er jeg træt og klar til weekend lige om lidt.

1 kommentar:

  1. IHHH hvor har I været gode!! Vill ønske de tog den op på mine børns skole. Nu giver jeg i hvert fald en anbefaling videre.
    Og den der med en hue på anhængertrækket skal vist prøves af på en nabo eller 4 :-)

    Hav en skøn og velfortjent weekend.
    Vinni

    SvarSlet