mandag den 25. marts 2013

Snork ZZZZ

Ferien er allerede godt i gang. Weekenden er gået i glimrende og godt selskab med dankortet fremme og på shoppetur med pigerne. Der er nu fyldt op i deres skabe, og de er smilende tilfredse. Elsker at have ja-hatten på og svinge kortet i en sådan fart, at de taber kæben og imponeres. Hvis det skal være muligt, kan det ikke ske for tit - og jeg kan næsten ikke huske, hvornår vi har gjort det sidst - og ved, at det ikke skal gøres det næste lange stykke tid - først skal hullet i kassen lappes.

Resten af weekenden blev tilbragt på en af ynglingssofaerne - med en af ynglingsveninderne ved min side. Jeg har strikket poncho, og den er nu lavet færdig, skyllet op og lagt i facon. Er stadig lidt spændt på at prøve den på for alvor - den kommer ihvertefald ikke til at stramme - og ligner mest af alt et telt, som den ligger der og fylder det meste af en seng i bredden.


Og så har jeg kæmpet - kæmpet mod trætheden, som har været insisterende og overvældende. En insisterende trang til at lukke øjnene og bare hvile mig lidt. I går aftes måtte jeg overgive mig - eller jeg gav mig selv lov til lige at lukke øjnene og lægge mig i sengen - og faldt i søvn før kl. 21, vågnede midt nat med al tøjet på og sov videre. Det må så være det ekstra søvn - og nu er jeg klar til at udnytte ferien istedet for at sove tiden væk......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar