onsdag den 27. marts 2013

Mors påskeæg

En lækker ny kop, en blomst til bordet og en ny og meget tiltrængt nøglesnor - og det føles, som om påskeharen allerede har været forbi matriklen med mine påskeæg. Så ting, der får mig til at smile og som giver en nøk opad på lækkerheds-barometeret.



Tempoet er lavt - uendelig lavt. Der udrettes ikke det store - men der er alligevel fremskridt i det små. Jeg planlægger mere end jeg udfører - og det er helt ok og meget ferie-agtigt. Håber snart at jeg er den enerverende træthed kvit - som får mig til at falde i søvn på sofaen og spilde god ferietid. Søvn må vente til, jeg bliver gammel og får bedre tid til det.

2 kommentarer:

  1. Her køres også i lavt gear. Der skal hviles ud efter alt for travle uger op til ferien.

    SvarSlet
  2. God til dig - og måske hvilen trækker ud, ser det ud til :-(

    SvarSlet