torsdag den 15. december 2011

Venteposition

I mine kurve står projekter pænt og tålmodigt i kø for at få lidt opmærksomhed og måske blive færdige. Lige om hjørnet venter tid til at give tiden til andet end det man skal. Der er snart tid, også til det jeg gerne vil - og jeg tripper utålmodigt for at nå dertil.

Mængden af projekter der er kommet på pinde, men aldrig kommet af pinde er enorm og tæt på det uoverskuelige. Jeg har intet garn hamstret til den forestående ferie - men har en klar ambition og en klar aftale med mig selv - om at få gjort noget af det i kurven færdigt. Både for at undgå at de går til de forglemte strikmarker men også fordi det faktisk er strik, jeg mangler både her, der og allevegne.


Der er for mange projekter i gang - for jeg kan mærke, jeg forsøger at undgå ny inspiration og næsten bliver ærgerlig, når strikpusheren har en ny lækker sag på, som jeg også bare må lave og må eje. Jeg undgår at læse strik-bøger, strikblade og kommer lidt mindre rundt på nettet. Tænk hvis jeg opdagede flere must-have's

Lige om lidt gør jeg kål på bare nogle af de ufærdige lækkerier i min kurv. Lige om lidt får jeg juleferie med tid til strik, benene på bordet og konfekt i skålene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar